سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه را دانش نیست، هدایت نباشد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :0
کل بازدید :193983
تعداد کل یاداشته ها : 51
102/12/29
5:58 ص

فرامرز نوروزی کارشناس تربیت بدنی
جناب آقای فرامرز نوروزی : شرکت  و کسب موفقیت در کلاس ارتقاء مربیگری والیبال سطح یک بین‌المللی را به جنابعالی  و جامعه فرهنگیان تبریک عرض می‌نماییم.


  
  
محمد حسین پور قهرمان شنا

لطفاً خودتان را معرفی کنید؟

   محمد حسین پور متولد 1374 شهرستان بابل هستم. در محله پنجشنبه‌بازار بابل زندگی می‌کنم. دوران ابتدایی را در مدرسه فرزانه و در حال حاضر دانش‌آموز  کلاس دوم راهنمایی مدرسه شاهد هستم.

چطور سر از رشته شنا درآوردید؟

   پدرم اهل ورزش بود و من هم از بچگی از آب و شنا خوشم می‌آمد. در سال 1381 به کلاس آموزشی شنا رفتم و آموزش شنا را زیر نظر آقای معصومی شروع  و از سال 1383 شنا را بطور حرفه‌ای دنبال کردم.

 در باره  اولین مقامی که کسب کرده‌اید برایمان بفرمایید؟

   اولین مدال را در سال 1383  کسب نمودم که برایم بسیار ارزشمند است و با توجه به این که اکنون رنگش به برنز تبدیل شد، امام هنوز آن را دارم.

 چه مقام‌ها و افتخاراتی تاکنون کسب کردید؟

 بیشتر از ده­ها مدال شهرستانی و استانی دارم که اکثر آن­ها طلاست. هم­چنین چند مدال کشوری هم در کارنامه‌ام دارم.

·     سه مقام اولی شنای پروانه و کرال سینه جانبازان

·     دو مقام دومی شنا پروانه و کرال پشت جانبازان

·     یک مقام سومی شنا پروانه فدراسیون کشور

·     چند مقام عالی در سطح کشور

مشوق شما چه کسانی بودند؟

   در این سال­ها خیلی‌ها به من کمک کردند؛ اما پدر و مادر من اولین کسانی بودند که مرا تشویق کردند و آقایان معصومی، صادقی، مؤمناتی، تجلّی و فتاحی زحمات زیادی برایم کشیدند.

چه مربیانی در قهرمانی شما نقش داشتند؟

   از همه بیشتر آقای معصومی. به نظر من ایشان زندگیش را برای ما گذاشت، همیشه سر تمرینات حاضر بودند و اشکالات ما را به ما گوشزد  و برطرف می‌کردند. جهت قدردانی از ایشان فقط می‌توانم بگویم: آقای معصومی دوستت دارم. و همچنین از آقایان تجلّی و فتاحی نیز کمال تشکر را دارم.

 اگر شناگر نبودید در چه رشته‌ای فعالیت می‌کردید؟

رشته هندبال را برای فعالیت ورزشی انتخاب می‌کردم.

 چه انتظاری از مردم و مسئولین دارید؟

   از همه مردم بخصوص از والدین گرامی می‌خواهم که به ورزشکاران اهمیت بدهند. از مسئولین ورزش شهرستان می‌خواهم که عدالت را رعایت نمایند و این همه به فوتبال و بسکتبال و... دل نبندند و یک نگاهی هم به رشته ما داشته باشند. اکثر شهرها استخر 50 متری دارند و ما با این همه افتخارات از آن بی‌بهره هستیم.

از رشته شنا در شهرستان بابل برایمان بگویید؟

   قبلاً شهرستان یک تیم شنا داشت و تیم خیلی خوبی هم بود. اما با دو تیم شدن یک مقدار ضعیف عمل می‌کنیم.

 نظر شما در مورد مسابقات قهرمانی آموزشگاههای بابل و مازندران چیست؟

این چند سال بسیار خوب برگزار می‌شود.

در زندگی شما رابطه درس و ورزش چگونه است؟

   وقتی از تمرین به منزل می‌آیم خیلی خسته هستم اما به درسم هم می‌رسم و به دلیل علاقه به شنا  از درس هرگز غافل نمی‌شوم.

حرف آخر؟

مسئولین عزیز: فقط عدالت ، فقط عدالت


  
  

مهدی معصومی کارشناس تربیت بدنی
کسب عنوان دومی جشنواره الگوی برتر تدریس  مقطع راهنمایی استان مازندران را به جنابعالی تبریک می‌گوییم.


  
  

لطفاً خودتان را معرفی کنید؟

   امید حسن‌تبار هستم متولد سال 69، در روستای پایین گتاب بابل به دنیا آمدم. دوران طفولیت زندگی‌ام را تاکنون در این روستا سپری کردم. مقطع ابتدایی را در دبستان کربلا و تحصیلات دوران راهنمایی را در مدرسه راهنمایی شهید طالشیان و سپس تحصیلات متوسطه را در دبیرستان فن‌آوران گذراندم و دیپلم‌ام را در سال تحصیلی 86-85 گرفتم.

 چگونه وارد دنیای کشتی شدید؟

   از بچگی علاقه خاصی به کشتی داشتم؛ پدرم نیز علاقه زیادی به کشتی داشتند و از طرف دیگر کشتی‌های علیرضا حیدری را که از تلویزیون نگاه می‌کردم، شوق و اشتیاق من به این رشته را زیاد می‌کرد.

خاطرات اولین مقامی که کسب کردید؟

   یک دوره مسابقات جام رمضان در باشگاهی که فعالیت می‌کردم، برگزار شد که در آن زمان تقریباً 13 سال سن داشتم .خیلی برای من هیجان­انگیز بود و هیچ وقت این خاطره را فراموش نخواهم کرد.

 چه مقام‌ها و افتخاراتی تاکنون کسب کردید؟

·  نفر اول مسابقات نونهالان کشور

·  مقام اول مسابقات بین‌المللی جام بورسای ترکیه و ستاره مسابقات

·  نفر اول مسابقات انتخابی تیم ملی ایران در رده سنی نوجوانان

·  کسب مقام اول و ستاره مسابقات جام پیروزی ترکیه

·  نفر سوم مسابقات جام بین‌المللی مشفق عیسی‌اف باکو

·  نفر اول مسابقات بین‌المللی روز جهانی کودک جهت شرکت در مسابقات آسیایی تایوان

·  نایب قهرمان مسابقات نوجوانان آسیا در تایوان (چین تایپه) و...

 مشوق شما چه کسانی بودند؟

   مشوق اصلی من پدر و پدر بزرگم بودند که در این راه انگیزه زیادی به من دادند.

 برخورد مردم و مسئولین پس از بازگشت از مسابقات جهانی چگونه بود؟

   برخورد مردم شهر و محله پس از بازگشت بسیار خوب و عالی بود و جا دارد که از لطف و عنایت همه تشکر و قدردانی کنم. ولی متاسفانه مسئولین محترم شهر استقبال خوبی نکردند.

   از مردم انتظار دارم که مشوق و پشتیبان ما ورزشکاران باشند و در موقع شکست باز هم پشتیبان باشند تا روحیه و انگیزه برای مسابقات بعدی داشته باشیم. از مسئولین محترم انتظار دارم که ما ورزشکاران را حداقل از نظر روحی شارژ کنند.

 از کشتی بابل و مازندران برایمان بگویید؟

کشتی در خون و رگ مردم مازندران است و مردم بابل نیز از این امر مستثنی نیستند. کشتی در مازندران یک فرهنگ است و قهرمانان زیادی از استان و شهرستان به کشتی کشور و جهان معرفی کرده است که متاسفانه بی مهری مسئولین و کم توجهی بعضی از آن‌ها کشتی‌گیران را از ادامه فعالیت باز می‌دارد . اگر مربیان و مسئولین کشتی با هم همدل و هماهنگ شوند می‌توانند کشتی‌گیران خوب و قابلی را به کشور تحویل دهند.

 نظرتان در مورد مسابقات قهرمانی آموزشگاهها چیست؟

   مسابقات آموزشگاه­ها بسیار خوب و مفید است و استعداد دانش‌آموزان با این مسابقات شکوفا می‌شود. خود بنده هم در این مسابقات خودم را شناختم و مطرح کردم و از لحاظ امکانات و مربی بسیار عالی است. سطح مسابقات هم خیلی بالا است.

درس و ورزش چه رابطه‌ای با هم دارند؟

   در زندگی من درس و ورزش رابطه تنگاتنگی با هم دارند چون ورزش باعث می‌شود که میل من به درس خواندن و کسب آگاهی و معلومات بالا برود و بالعکس درس خواندن باعث می‌شود که از ورزش و رشته مورد علاقه من کشتی، آگاهی و معلومات زیاد کسب کنم.

حرف آخر؟

  در آخر از خانواده‌ام که زحمات زیادی در این راه برای من کشیدند و سختیهای زیادی متحمل شدند تشکر می‌کنم. از مربیانی که در این راه زحمات زیادی برای بنده کشیدند مانند علی شکرپور هاشم میرزاده علی دژواخ شهرام شکرپور جباری و بخصوص از آقای علی خراسانی که زحمات زیادی برای من کشیدند تشکر می‌کنم ایشان نه تنها در عرصه ورزش بلکه در زندگی شخصی کمک‌های زیادی به من کرده‌اند و برای ایشان و خانواده‌شان آرزوی سلامتی دارم. از آقای شکری‌پور هم که در راه تعلیم و آموزش کشتی به ما هستند تشکر می‌کنم و آرزو می‌کنم که در راهشان موفق باشند.


  
  

آقای عباس اقتنایی کارشناس تربیت بدنی توانست در مرحله کشوری مسابقات الگوی برتر تدریس درس تربیت بدنی ابتدای نیز خوش بدرخشد.
ایشان با پشت سر گذاشتن تمامی رقبا در قسمت برگشت به حالت اولیه مسابقات به مقام اول دست یابند.


  
  

پوریا عمرانی


 

حرکت: با تشکر از این که دعوت ما را پذیرفتید و در این مصاحبه شرکت کردید. لطفاً خودتان را معرفی‌کنید؟

پوریا عمرانی هستم متولد سال 1374 و در شهرستان بابل (کتی غربی) به دنیا آمدم و الآن هم در  بابل سکونت دارم. امسال نیز در آکادمی پینگ‌پنگ جمهوری اسلامی به صورت شبانه‌روزی هم درس می‌خوانم و هم زیر نظر مربیان کره‌ای به تمرین می‌پردازم.

حرکت: چطور سر از رشته پینگ پنگ در آوردید؟

آن طور که مادرم تعریف می‌کند؛ وقتی به دنیا آمدم و مرا از بیمارستان به منزل آوردند، پدرم توپ پینگ‌پنگ را در کف دستم گذاشت و از خدا خواست که او را کمک کند تا بتواند مرا قهرمان کند. مادرم تعریف می‌کرد؛ موقعی که من نوزاد بودم و هنوز راه رفتن بلد نبودم، پدرم با کالسکه مرا به سالن پینگ پنگ مجتمع ورزشی شهید بهشتی بابل می‌برد.

حرکت: چه مقام‌ها و افتخاراتی تا کنون کسب کردید؟

·     مقام اول تیمی نوجوانان جهان در قطر (1385)

·     مقام سوم دوبل نوجوانان جهان در قطر (1385)

·     بهترین کوچولوی مسابقات آسیایی هندوستان ( 1382)

·     قهرمان اول انفرادی کشور (1385)

·     قهرمان سوم دوبل بین‌الملل بین 17 کشور قزوین (1384)

·     قهرمان اول تیمی راهنمایی کشور (1386)

·     و....

  حرکت: اگر تنیسور نبودید در چه رشته‌ای فعالیت می‌کردید؟

چون به کارهای فکری علاقه دارم، فکر می‌کنم شطرنج بازی می‌کردم.

حرکت: مشوّق شما چه کسانی بودند؟

پدر، مادرم و خواهرم.

حرکت: برخورد مردم و مسئولین پس از بازگشت شما از مسابقات جهانی چگونه بود؟ چه انتظاری از مردم و مسئولین دارید؟

وقتی از مسابقات اُپن جهانی که در آن مسابقات قهرمان شدم برگشتم، برنامه استقبال با شکوهی  از من به عمل آمد که تعداد زیادی از همشهریان و ورزشکاران و مسئولین به استقبالم آمدند و بسیار روز به یادماندنی برای من بود.  لازم می‌دانم از زحمات همه مردم و مسئولین به خصوص آقایان صفری مسئول تربیت‌بدنی وقت دانشگاه علوم پزشکی، بسمل کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزشگاههای بابل و طرزه­یی‌نژاد مسئول تربیت بدنی وقت شهرستان بابل، تشکر کنم. انتظار بنده از مردم این است که همیشه مرا از دعای خیر خودشان بی­بهره نگذارند و از مسئولین انتظار دارم که به ورزش بیشتر توجه داشته باشند.

حرکت: از وضعیت پینگ پنگ بابل برای­مان بگویید؟

من هر چه از پینگ پنگ دارم از مسئولین آموزش و پرورش و سالن ورزشی شهید بهشتی است و سال‌ها از امکانات این سالن برای پیشرفت خود استفاده کردم. متأسفانه این سالن نیز فرسوده شده و از مسئولین محترم خواهشمندم نسبت به تعمیر آن اقدام بکنند تا هم چنان قهرمانان خوبی وارد جامعه پینگ پنگ شوند.

حرکت: در زندگی شما درس و ورزش چه رابطه‌ای با هم دارند؟

اگر درس و ورزش در کنار هم با برنامه‌ریزی درست چه از ناحیه خانواده و ورزشکار و چه از ناحیه مسئولین و ورزشکار باشد، بسیار می‌تواند مفید باشد. مثلاً الآن که در آکادمی و مدرسه پینگ‌پنگ کشور بسر می‌برم اگر مسئولین برای من معلم بگیرند و من در کنار درس بتوانم تمرین بکنم مطمئناً در هر دو جا موفق خواهم بود؛ ولی اگر به درسم توجه نشود، مجبورم خودم به تنهایی درس بخوانم و درسم کمی ضعیف می‌شود.

حرکت: حرف آخر؟

همان طور که می­دانید، پینگ پنگ شهرستان بابل در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در سطح کشور همیشه روی سکوی قهرمانی است؛ اما این رشته ورزشی متأسفانه از داشتن یک سالن مجهز بی­بهره است. خواهش می‌کنم، مسئولین برای رشد و اعتلاء این رشته به فکر ساخت خانه پینگ‌پنگ در شهرستان بابل باشند و سالن مجتمع ورزشی شهید بهشتی را که حدود 30 سال پیش ساخته شده، تعمیر کنند.

حرکت: با تشکر از آقای پوریا عمرانی و پدر گرامی ایشان جناب آقای حسین عمرانی که در این مصاحبه شرکت کردند. انشاءا... روز بروز شاهد کسب مقام‌های مختلف جهانی آقا پوریا باشیم. 


  
  

آقای عباس اقتنایی کارشناس تربیت بدنی توانست در مرحله کشوری مسابقات الگوی برتر تدریس درس تربیت بدنی ابتدای نیز خوش بدرخشد.
ایشان با پشت سر گذاشتن تمامی رقبا در قسمت برگشت به حالت اولیه مسابقات به مقام اول دست یابند.


86/5/21::: 8:52 ص
نظر()
  
  

پانزدهمین دوره پیکارهای تکواندو قهرمانی خردسالان کشور با قهرمانی تیم مازندران به پایان رسید. دانیال صالحی مهر دانش آموز ۱۰ ساله مدرسه فرزانه ۲  در بخش انفرادی این مسابقات خوش درخشید و تواست در بین ۲۲۰ شرکت کننده علاوه بر کسب مقام قهرمانی به تیم ملی نیز راه یابد.
ما این موفقیت بزرگ را به ایشان و خانواده محترمشان تبریک عرض نموده و آرزوی سربلندی و کسب افتخار بیشتر را داریم.

  دانیال صالحی مهر


  
  

دانش آموز بابلی دبیرستان سبحان در مسابقات جهانی خوش درخشید.
کیوان قنبرزاده این جوان رعنای بابلی توانست با عبور از مانع ۲ متر و ۲ سانتیمتری نایب قهرمان مسابقات جهانی مدارس (ISF) در کشور فرانسه شود.
ما این موفقیت بزرگ را به ایشان و خانواده محترمشان و بخصوص به مربیان زحمتکش آقایان مجید لامع و علی عظیمی تبریک عرض می کنیم.
ضمنا در مراسم با شکوه استقبال از این قهرمان که با حضور قشر عظیمی از علاقه مندان در محل اداره آموزش و پرورش بابل برگزار گردید با اهدا جوایزی توسط  حجه الاسلام ناصری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی - آقای حسینی نیا مدیر اداره آموزش و پرورش بابل - آقای هدایت نیا معاون پرورشی و تربیت بدنی بابل - آقای عرب پور مدیر گروه تربیت بدنی و تندرستی سازمان آموزش و پرورش استان مازندران - آقای بابانیا کارشناس روابط عمومی اداره آموزش و پرورش - آقای شعبانعلی بسمل کارشناس مسئول تربیت بدنی و تندرستی بابل و همچنین آقای طرزه ئی نژاد رئیس تربیت بدنی شهرستان بابل - از این جوان خوش آتیه تقدیر و سپاس به عمل آمد.

 

کیوان قنبرزاده در کنار مجید لامع