سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و بر پلیدیى که در پارگین بود گذشت و فرمود : ] این چیزى است که بخیلان در آن بخل مى‏ورزیدند . [ و در روایت دیگرى است که فرمود : ] این چیزى است که دیروز بر سر آن همچشمى مى‏کردید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :12
کل بازدید :194320
تعداد کل یاداشته ها : 51
103/2/15
5:53 ع

لطفاً خودتان را معرفی کنید؟

   امید حسن‌تبار هستم متولد سال 69، در روستای پایین گتاب بابل به دنیا آمدم. دوران طفولیت زندگی‌ام را تاکنون در این روستا سپری کردم. مقطع ابتدایی را در دبستان کربلا و تحصیلات دوران راهنمایی را در مدرسه راهنمایی شهید طالشیان و سپس تحصیلات متوسطه را در دبیرستان فن‌آوران گذراندم و دیپلم‌ام را در سال تحصیلی 86-85 گرفتم.

 چگونه وارد دنیای کشتی شدید؟

   از بچگی علاقه خاصی به کشتی داشتم؛ پدرم نیز علاقه زیادی به کشتی داشتند و از طرف دیگر کشتی‌های علیرضا حیدری را که از تلویزیون نگاه می‌کردم، شوق و اشتیاق من به این رشته را زیاد می‌کرد.

خاطرات اولین مقامی که کسب کردید؟

   یک دوره مسابقات جام رمضان در باشگاهی که فعالیت می‌کردم، برگزار شد که در آن زمان تقریباً 13 سال سن داشتم .خیلی برای من هیجان­انگیز بود و هیچ وقت این خاطره را فراموش نخواهم کرد.

 چه مقام‌ها و افتخاراتی تاکنون کسب کردید؟

·  نفر اول مسابقات نونهالان کشور

·  مقام اول مسابقات بین‌المللی جام بورسای ترکیه و ستاره مسابقات

·  نفر اول مسابقات انتخابی تیم ملی ایران در رده سنی نوجوانان

·  کسب مقام اول و ستاره مسابقات جام پیروزی ترکیه

·  نفر سوم مسابقات جام بین‌المللی مشفق عیسی‌اف باکو

·  نفر اول مسابقات بین‌المللی روز جهانی کودک جهت شرکت در مسابقات آسیایی تایوان

·  نایب قهرمان مسابقات نوجوانان آسیا در تایوان (چین تایپه) و...

 مشوق شما چه کسانی بودند؟

   مشوق اصلی من پدر و پدر بزرگم بودند که در این راه انگیزه زیادی به من دادند.

 برخورد مردم و مسئولین پس از بازگشت از مسابقات جهانی چگونه بود؟

   برخورد مردم شهر و محله پس از بازگشت بسیار خوب و عالی بود و جا دارد که از لطف و عنایت همه تشکر و قدردانی کنم. ولی متاسفانه مسئولین محترم شهر استقبال خوبی نکردند.

   از مردم انتظار دارم که مشوق و پشتیبان ما ورزشکاران باشند و در موقع شکست باز هم پشتیبان باشند تا روحیه و انگیزه برای مسابقات بعدی داشته باشیم. از مسئولین محترم انتظار دارم که ما ورزشکاران را حداقل از نظر روحی شارژ کنند.

 از کشتی بابل و مازندران برایمان بگویید؟

کشتی در خون و رگ مردم مازندران است و مردم بابل نیز از این امر مستثنی نیستند. کشتی در مازندران یک فرهنگ است و قهرمانان زیادی از استان و شهرستان به کشتی کشور و جهان معرفی کرده است که متاسفانه بی مهری مسئولین و کم توجهی بعضی از آن‌ها کشتی‌گیران را از ادامه فعالیت باز می‌دارد . اگر مربیان و مسئولین کشتی با هم همدل و هماهنگ شوند می‌توانند کشتی‌گیران خوب و قابلی را به کشور تحویل دهند.

 نظرتان در مورد مسابقات قهرمانی آموزشگاهها چیست؟

   مسابقات آموزشگاه­ها بسیار خوب و مفید است و استعداد دانش‌آموزان با این مسابقات شکوفا می‌شود. خود بنده هم در این مسابقات خودم را شناختم و مطرح کردم و از لحاظ امکانات و مربی بسیار عالی است. سطح مسابقات هم خیلی بالا است.

درس و ورزش چه رابطه‌ای با هم دارند؟

   در زندگی من درس و ورزش رابطه تنگاتنگی با هم دارند چون ورزش باعث می‌شود که میل من به درس خواندن و کسب آگاهی و معلومات بالا برود و بالعکس درس خواندن باعث می‌شود که از ورزش و رشته مورد علاقه من کشتی، آگاهی و معلومات زیاد کسب کنم.

حرف آخر؟

  در آخر از خانواده‌ام که زحمات زیادی در این راه برای من کشیدند و سختیهای زیادی متحمل شدند تشکر می‌کنم. از مربیانی که در این راه زحمات زیادی برای بنده کشیدند مانند علی شکرپور هاشم میرزاده علی دژواخ شهرام شکرپور جباری و بخصوص از آقای علی خراسانی که زحمات زیادی برای من کشیدند تشکر می‌کنم ایشان نه تنها در عرصه ورزش بلکه در زندگی شخصی کمک‌های زیادی به من کرده‌اند و برای ایشان و خانواده‌شان آرزوی سلامتی دارم. از آقای شکری‌پور هم که در راه تعلیم و آموزش کشتی به ما هستند تشکر می‌کنم و آرزو می‌کنم که در راهشان موفق باشند.