سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همانا خدا بر عهده شما واجبهایى نهاده ، آن را ضایع مکنید و حدودى برایتان نهاده از آن مگذرید و از چیزهایى تان بازداشته حرمت آن را مشکنید و چیزهایى را براى شما نگفته و آن را از روى فراموشى وانگذارده ، پس خود را در باره آن به رنج میفکنید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :21
کل بازدید :194262
تعداد کل یاداشته ها : 51
103/2/10
6:55 ص

کاربرد فناوری اطلاعات در تربیت بدنی مدارس

   اکثر سازمان­های توسعه یافته سعی بر آن دارند تا با استفاده از فناوری­های نوین اطلاعاتی، دورنمایی از آینده سازمان خود را در جهت توسعه سازمانی ترسیم کنند. عصر حاضر با پدیدار کردن این فناوری­ها، پویایی و خلاقیت سازمانی را به حدی رسانده است که هر سال استراتژی­های سازمانی را می­بایست بر اساس روند رشد فناوری­های نوظهور طراحی و اجرا کرد. بیش­بینی این که در یک سال کدام فناوری می­تواند مزیتی رقابتی برای سازمان به وجود آورد؛ یکی از روش­های تدوین استراتژی­های سازمانی در کشورهای توسعه یافته شده است. استفاده از فناوری اطلاعات از یک سو سبب استفاده بهینه از نیروی کارآمد و خلاق می­­شود و از سوی دیگر موجب کاهش بسیاری از حجم­های عملیاتی و کاهش هزینه­های مالی و زمانی می­شود. یکی از نکات قوت فناوری اطلاعات در دسترس بودن آن­ها در اکثر نقاط کشور و حتی جهان شده است. با به کارگیری فناوری اطلاعات و خلق ایده­های جدید، می­توان یک زندگی سالم و پرنشاطی را برای مردم فراهم کرد.

   همان طور که می­دانید، برای داشتن یک زندگی سالم و سعاتمند، سلامت جسمانی و روانی لازم و ملزوم یکدیگرند. ارزش و اهمیت تربیت بدنی در تأمین سلامت جسمانی تک تک آحاد جامعه امری کاملاً آشکار و غیرقابل انکار است.